Thursday, July 02, 2009

Hoorhon gaj donton


Ийм хөөрхөн хөөрхөн гаж донтонгууд олон бол ч болж л байна ш дээ тэ?


Энэ доор миний хүлүүлсэн байгаа Садист охин (тийм ажил хийдэг юм), үйлчлүүлэгчээс нь ирсэн хүсэлтээ над руу явуулсан байна.


Би дээр "Белги хүмүүсийн үндсэн хоол нь дээр үед, пивонд чанасан талх байсан гэж байсан" энээ тэрээ гээд цуурч байсан ( " Benette's banquette" гээд 87 оны кинон дээр гардаг юм), "Миний үүйлчлүүлэгц Белги мазохист байдаг юм. Би тэрнээс асуугаад үзнэ ээ" гэж байсан, тэр Белги змазохист нь өнөөдөр "Би ийм үйлчилгээ хийлгэмээр байна" гэсэн request-ээ явуулсан зураг нь гэнэ ээ...


Японоор Бэнки гэдэг нь жорлон, Nonde! гэдэг нь уу!! гэсэн утгатай үг
Кэкэкэ

3 comments:

Yilu said...

ene S&M uud sonin te, hunii gaj husel gej baragdah bish

Особу said...

eejee :) bi yag odoo going under geed s&m kino uzjiine, sonin yurtunts yumaa

patatepatata said...

Enhriimaa:/ hunii husliig hondlongiin hun ugaasaa oilgoh bish dee te??

Osobu:/ hehe, zad sm deed baigaam biz dee???
Bi daanch iim sonirhol baihgui yum shig baigaa yum... Yer ni phermon bagatai boltoim bilee, keke