Sunday, October 09, 2011

По ажаагийн дурлалын түүх

Энэ тэр гээд лаг гарчиг өгчихсөн наасан тэ? ккк..

Миний дээгүүр өнгөрөөд гарсан эрчүүдийн зургийг оруулаад үзмээр санагдаад.
Монгол блог энэ тэр угаасаа олж үзэх хүн байх ч үгүй юм чинь гайгүй ш дээ тэ??

Өчигдөр харин Баябага аниатай хамт ууж суусан юм.  Тэгээд л нөгөө сурсан зангаараа Баябага ажаа ч яахав *энэ залуу гоё залуу байгааз* гээд л тэнд сууж байгаа хүнийг заана, би болохоор аймаар их зантай *хн... Нээх олигтой юм биш үү?* энэ тэр гэж голж шилээд...

Баябага ажаа ч юу гэхэв, угийн хорон үгтэй, хүний мууд дуртай хог *чи өөрийгөө нэг толинд харчихаад дараад нь тэгж ярьж байгаач? гээд л намайгаа муулна...

Гэхдээ нэг бодлын сонин юм нь, хүн залуухан байхдаа гаднах төрх нь өнгөлөг, тэгсэн хирнээ олон юм үзээгүй болохоор нээг их голж шилээд маяглаад байдаггүй болохоор амархан дурлаж, үерхдэг хирнээ, хөгшрөөд, гаднах төрх нь миарах тусам, олон юм үзээд, улаам шилэмтгий голомтгой болоод байдаг юм шиг байгаа юм.  Тийм байхаар яаж найзтай энэ тэр болохов тэ??

За тэр ч яахав.
Өмнө нь найзалж байсан хүүхдүүдийнхээ зургийг орууллаа.

1.  Анхны найзалж байсан залуу, Нори.


Найзалж байсан хугацаа:  2002 оны 10 сараас 2003 оны 2 сар хүртэл
Нас: Надтай чацуу
Миний тэрэнд сайн байсан хэмжээ: 5 оноогоор дүгнэхэд 3
Тэрний надад сайн байсан хэмжээ: 5 оноогоор дүгнэхэд 5
Боожгооны хэмжээ:  Жижигхэн биетэй  боловч, Япон хүний дунджаас нилээдгүй том, 500мл-ийн ундааны сав шиг бүдүүн
Яагаад салсан:  Би дараачийн залуутай найзлахаар болоод хаячихсан

Тэр ч тэр, би ч тэр дөнгөж гомо гээд гарч ирж байсан үед тэгээд л *хамтдаа лаг даль даль гэсэн намираа цэнхэр бороо болно шүү тэ?* энэ тэр гэж яриад л байдаг байсан юм.  3 дахь найз залуутайгаа найзлах хүртэл жирийн найз гэсэн утгаар найзууд байсан боловч, 3 дахь найз залуу хайр найргүйгээр энэ залууг холдуулсан.  Нэг тиймэрхүү

2.  Хоё дахь найзалж байсан залуу, Осаму


Найзалж байсан хугацаа: 2003 оны 2 сараас 2004 оны 3 сар
Нас: Надаас 5 ах
Миний тэрэнд сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 2
Тэрний надад сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 3
Боожгооны хэмжээ:  Япон залуучуудын дунджаар арай жижигхэн
Яагаад салсан:  Тэр өөр найз залуутай болсон учир.  Гэхээсээ илүү, угаасаа таарахгүй хүмүүс байсан

Өмнөх найзтай байхад, нэг ах л учиргүй хайртай дуртай хань минь үр минь гээд гүйгээд байхаар нь, өмнөх найзаа хаяад, энэнтэй нийлчихсэн юм...  Угаасаа *хайртай хайртай* гээд байгаа хүнд дороо унаад өгдөг юм шиг байгаа юм би...  Одоо бодоод байхад, энэ залуугийн юунд нь болсоноо ердөөсөө ойлгодоггүй юм.  Царай муутай, жижигхэн боовтой, дуртай юм хум таардаггүй (Дораэмон гээд хүүхэлдэйн кинонд дуртай, Род Оф Дэ Ринг үзэж байгаад уйлчихдаг гэх мэт) гэх мэт.  Гэхдээ яахав, хол байдаг байсан байж байнга наашаа ирээстэй энэ тэр байсан болохоор нь тийм юм нь таалагддаг байсан байх даа.

3.  Найзалж байсан бол биш ч гэсэн оруулчихья:  Юүскэ

Найзалж байсан хугацаа:  2004 оны 3 сараас 2004 оны 7 сар?
Нас: Надаас 1 ах
Миний тэрэнд сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 5
Тэрний надад сайн байсан хэмжээ: 5 оноогоор дүгнэхэд 2? 3?
Боожхооны хэмжээ:  Дундаж Япон залуучуудаас арай том
Яагаад салсан:  Яг найзалж байсан биш болохоор, салсан шалтгаан ч гэсэн байхгүй.

Өмнөх залуудаа хаягдчихаад, тэгээд интернэтээр хүнтэй танилцана гээд зар тавьчихсан байсан тэрнээс мэйл ирж байсан санагдаж байна.  7 хоногт 1 удаа, эсвэл 2 долоо хоногт нэг удаа манайх руу машинтайгаа ирээд тэгээд хоноод л байдаг байсан санагдаж байна.  Яг найзалсан энэ тэр биш ч гэсэн, тиймэрхүү маягийн хагас үерэхсэн байдалтай байсан юм.  Нилээд *ах* царайлдаг нь таалагддаг байсан санагдаж байна. 

4.  Гурав дахь найз залуу:  Такаши


Найзалж байсан хугацаа:  2004 оны 7 сараас, 2007 оны 12 сар.  Одоо ч хамт амьдардаг
Нас:  Надтай чацуу
Миний тэрэнд сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 2?3?
Тэрний надад сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоод дүгнэхэд 5
Боожгооны хэмжээ:  Дундаж Япон залуучуудын хэмжээ
Яагаад салсан:  Миний завхай дэндээд, тэгээд тэвчиж чадахгүй нь гээд...

Хамгийн удаан үерхэсэн залуу. Хамгийн удаан хамт амьдарч байгаа залуу (7 жил болж байна)
Уг нь энийг эхлээд Нори (анхны найз залуу)-д танилцуулж үерхүүлүүлэх санаатай уулзаж байсан боловч, яагаад юу нь болохоо больсон юм, нэг мэдсэн би өөрөө найзалчихсан байж байсан.  Тэгээд Нори-д аймаар дургүй (надад тухайн үед ч гэсэн сайн байсан гэдгийг нь анзаараад юм шиг байгаа юм), тэгээд нэг мэдсэн Нори-г надаас холдуулчихсан байсан, кк.  Нилээдгүй хартай.  Гэснээс, цөөхөн Монголчууд дотроос намайг оролцуулаад 3-ын 3 залуу тоншчихсон гэхээр бас нилээд тэ?  Ан, Баябага ажаатай бол унтаагүй гэсэн шүү, та нар 3 гэхээр заавал Баябага ажаа байх энэ тэр гээд хардаад байгаарай.

5.  Дөрөв дэх найз залуу:  Юү-ичи


Найзалж байсан хугацаа:  2009 оны 2 сараас 5 сар
Нас:  Надаас 4 дүү
Миний тэрэнд сайн байсан хэмжээ: 5 оноогоор дүгнэхэд 5
Тэрний надад сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 4? 5?
Боожгооны хэмжээ:  Дундаж Япон залуучуудын хэмжээ
Яагаад салсан:  Тэр надаас уйдчихсан байх.  Өмнөх найз залуутайгаа би хамт амьдардаг байсан нь тодорхой хэмжээгээр нөлөөлсөн ч байж магадгүй

Нилээдгүй хүчтэй дурласан залуу.  Гоё биетэй, нэг тийм фермон ихтэй залуу байсан юм. 
Гадаад хүнд дуртай, нэг тийм комплекс ихтэй залуу байсан санагдаад байдаг юм.
Тоглоом шоглоомоор *Манай хүн, дэлхийн атлас-ыг дүүргэхээр шийдсэн юм гэсэн.  Тэгээд Монголыг би төлөөлсөн юм байхгүй юу* энэ тэр гэж сүүлд нь ярьж барьсан шиг байдаг юм.  Яагаад вэ гэхээр, миний өмнө Португал, Бразил энэ тэр найзтай байгаад, дараад нь би, Монгол хүнтэй, миний дараа Америк, Камбуж, Франц хүнтэй найзлаад, одоо Энэтхэг залуутай цуг байгаа гэсэн...

6.  Тав дахь найз залуу:  Такао


Найзалж байсан хугацаа:  2009 оны 7 сараас 2009 оны 10 сар
Нас:  Надаас 6 дүү
Миний тэрэнд сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 1
Тэрний надад сайн байсан хэмжээ:  5 оноогоор дүгнэхэд 3?
Боожгооны хэмжээ: Дундаж Япон залуучуудынхаас ялимгүй урт, гэхдээ деаметр нь дундаж
Яагаад салсан:  Би уйдчихсан юм...

Өмннөх найзтайгаас эсрэгээр зүгээр л *Зүгээр байж байхаар хоёуулаа үнсэлцэх үү?* гэдэг шиг, тийм хөнгөхөн маягаар үерхэж байсан юм.  100 залуучуудын танилцах үдэшлэг гэдэг үдэшлэгэн дээр танилцсан.  Тэр үдэшлэгэн дээр *хамгийн олон хүний сонирхол татсан залуу хэн бэ* энэ тэр гээд шалгаруулдаг байхгүй юу.  Тэрүүгээр нэгдүгээр байранд орсон гэхээр нь, би яахав, шуналтай юм болохоор???  1-р байранд орсон залуу шүүрч авна биз дээ?  2-р байранд орсон залуу нь ч гэсэн над руу хандраад байсан гэхээр, тухайн үед би бас гайгүй үзэсгэлэн гуа байсан юм шиг байгаа юм, ккк

За нэг иймэрхүү...
Энэ лист тэгээд одоо үүнээс хойш үргэлжлэх нь үү үгүй юу....
Би голонтгой шилэмтгэй болчихсон, тэгээд дээрээс нь гуа үзэсгэлэн гэж авах юм байхгүй болохоор нилээдгүй хэцүү л байх аа даа...

Гэхдээ хуучин найз залуучуудыгаа хараад байхад, би нэг тийм нүд хөмсөг болсон залуучуудад дуртай юм шиг байгаа юм.  Өөрөө онийсон, жартайсан болохоор тэгдэг байх тэ??

За тэгээд та нар, энэ залуучуудыг аль нь гайгүй, аль нь миа байна шүүж барина биз тэ? ккк

19 comments:

dream said...
This comment has been removed by the author.
dream said...

uuuuuuuuuuu 3dah nz zaluu n goy zaluu baishd :P duu aldaad eheldeg te? :P

gesnees 3dah zaluutai still hamt bgaa gedeg n yu gsn vg we? neg l buuj ogohgui bn.
oor deeree tosoolbol, bi uyerhej bsn zaluutaigaa salaad, tgsn hernee hamt amidraad, tgsn hernee oor humuustei uulzaad untaad, tgsn hernee hamt bgaa zaluutaigaa bas untdag?untdaggui?
tailbar shaardjiin!!! :P

bayabaga said...

haha, gsnees zalruulga..takashi giin idsen mongoliin too, chamaig oroltsuulaad 3 bish, chamaas gadna 3 ..tool doo..

2 dugaaraas busdiig ni medehiim baina..

hina said...

takashi l goy zaluu bna :p

gigi said...

Takashi, takoa 2 daj shu.

Anonymous said...

タカシ君に一票!
本人にゆうといて、喜ぶでしょうから。

хундага

MNED said...

Ehnii zaluu, bas dorov dehi zaluu dajgui l yum shig baina

Anonymous said...

Hooh Takashisan bas 3 mongol huntei baisan yumuu...gants negiig n bol medej magadguin baina. Gehdee l 3 bas ovoo baina shuu hehe. Takashi ch manai Po ajaad uneheer uhdeg n medegegddeg baisan shuu. ^_^

Pitachok.

ollie said...

Дөрөв дэх найз залуу: Юү-ичи

энэ дажгүймаа. :D

patatepatata said...

dream> hehe, ene Takashi, Mongolchuudyn huvid bolomjiin tsarailagt ordog yum shig baigaa yum te? hehe

Untah gej ali utgaaraa? Seeges gesen utgaaraa bol, untdaggui. YUm gedeg gehdee complicated baidag bolohoor...

bayabaga> neeree tiim yum baishd. Hamgiin olon Mongol zaluutai untsan Yapon zaluu boloh baih te? kkk
Chi Nori-g yaaj meddeg yum??

hina> OOYO, tsaadahyg chini tegvel helj bayarluulya

jagaa> chi chini straight bish bil uu? bas zaluug goyo muuhaig medne ee? kkk

hundaga> なんか、言ったら「どうせ、僕を知っている人たちが嫌味で言っているんでしょ? ってひねくれてた 

MNED> 4 deh gej, Takashi yu? Yuichi yuu?

anonymous> harin tiim. Chi amsuulsan bol dahiad negeer nemegdehgui yuu, kkk

ollie> Naadah chini ugaasaa boon fermontoi zaluu. Waseda-giin ih surguuli toggson, boat-clubd yavdag baisan, barilgyn engineer ene ter geed huuhnuudiin durtai baih bolzoluud olnoor hangasan zaluu baigaa

MNED said...

Дөрөв дэх найз залуу: Юү-ичи

gigi said...

yooooo bi eemegtei straight hun um chen zaluu medelgui yadiin ain!!!

Anonymous said...

PO ajaa! Chi mongol BF-uudiinhaa tuhai bichihgui yum uu??? Tesen yadan huleej bna shuu

Bat......

zzz said...

Takashi-giin style taalagdaj bn.
Yuichi-giin baigaa baidal, harts ni sonirhol tathaar yum shig sanagdav.

Anonymous said...

Yaj harahaaraa Takashi-g dajgui gdg bnaa ntr :) Shal domboo, doojoogui zaluu bna.

Harin hamgiin gomo-log bish ni ehnii zaluu ym shig sanagdaw, Gadaad torh, bga bdal ni ter chigeeree.

Busad ni tas gay torhtei ym bn,

Harin suuliin zaluu egduutei ym.

Za minii nudeer shu, Po.

gigi said...

END UGAASAA GAY-D YARJEEN!!!

patatepatata said...

MNED> an. Naadah chini ugaasaa "saihan zaluu", kk

jaaa> soorii soorii, hehe. Chamaig chini straight eregtei l gej bodoodiilooshd.

anonymous> daraa Mongol bf-tei bolohooroo bichye!

zzz> harts ni yamar gej? hehe

yuna> Doojoogui, domboo gej, hahahahaha. Chi neeree bas huniig hund helne shuu! hehe. Hamgiin suuliin zaluu taalagddag humuus ihevchlen straight emegteichuud baidag yum, chi yur ni l emegtei hun yum aa te? hehe

jagaa> yes sir!!

BorlaSQue said...

4 дэх нь л хамгийн нүдэнд дулаахан санагдаж байна

BorlaSQue said...

такаши