Thursday, May 29, 2014

Боожгооны онол

Уг нь бол, урт, бүдүүн боожгоотой л явалдмаар байна, заа яахав...

Олдож байгаа нь энэ юм чинь гээд шаачихья тэ???






Угаасаа намайг он удаан жил сээгэс мээгэс хийхгүй, ариусч бариад байгааг энэ блог уншдаг хүмүүс мэдэж байгаа байлгүй...

Он удаан жил сээгэс мээгэс хийхгүй болохоор бүгд ариусаад, нандинсаад, янз бүрийн юм харагддаг болдог юм шиг байна билээ....

Есүс Христ угаасаа зандан, 30 нас хүрэхээр юм харагдана.  
Будда угаасаа хэдэн жил ч онгон зандан явсан юм бүү мэд...
За манай Арго, Эдийн Засгийн Саад, тэгээд нөгөөд янзан бүрийн юмнаасаа ЧУЛУУ МУЛУУГААР төрөөд байдаг хэн ч билээ байсан ч тэр...

Бүгд ариухан сайхан баачкинар байхгүй юу!

Итгэхгүй бид нар л дорд амьтад....





За тэр яахав

Хүн ариусахаараа орчин тойрны агаар, ургамал, ариун сайхан амьдралыг ТОВ ТОДОРХОЙ мэдэрдэг болдог юум шиг байгаа юм.  Заримдаа 888 төсөл энэ тэр гээд л...  ЭНЭ ЧИНЬ МЭДРЭМЖ Л БАЙХГҮЙ ЮУ ПИЗДА!!!!!




Мань чинь яахав.

Боовны мэргэжилтэн....





Өнөөдөр радиар нь учиргүй орилоод байна.

Би ч яахав *ГОМО РАДИАР УУ, эсвэл өөр радиар уу* гээд л гүйгээд очно ш д....






Миний Гомо радиар зөв юм байна билээ.


Миний нэг найз нэг баагийтай муудалцаж.
Боовыг нь хэмжиж үзэв.




ТОМ БАЙНА!!!


Хэсэг хугацааны дараа, гандан буурахгүй нөгөө залуу дээрээ очлоо.
Сэкси хэвээрээ.  Согтуу


Боожгоонд нь хүрлээ...


ГОМДЛОО....
НААДАХААР ЧИНЬ ЦАЙ Ч СҮЛЖ ЧАДАХГҮЙ!!!

Дүгнэлт----

ХҮМҮҮС, СЭЭГЭСДХЭЭРЭЭ БООВ НЬ ТОМОРДОГ, гэхдээ зодоон хийхээрээ бас босдог юм уу!?

Ингэнэ гэж ярьсан юм уу????




ДҮГНЭЛТ

Боожгоо пизда чинь аймаар хульхи ПИЗДА
Боожгоо пизда чинь, хүн согтохоор БИ БИ БИ гээд солиороод гүйгээд байдааг ПИЗДА
Боожгоо ер нь ХЭН ЮМ БЭ!!!

НАДТАЙ ГАНЦ ЯВАЛДЧИХАД ЯАЧИХААД БАЙГАА ЮМ!!!!

Үсрээд л хөгжмөнд яалцдаг л байлгүй......


ГЭХДЭЭ БООЖГОО ХУЛЬХНИЙ БААГИЙ!!!


АЙМААР АМБИЦТАЙ ПИЗДА



ГОЁО БАЙВАЛ ШУУД БОСНО!!!
ИРЭЭДҮЙГҮЙ ХАРАГДВАЛ ТЭР ЧИНЬ ШУУД САЙН САЙХНАА БОДНО!!!


Гэхдээ л ЯАХ ГЭЖ НЭГДЛЭЭ!!!
БҮГД ҮНЭН ШУДАРГА- АМБИЦТАЙ БОСДОГ ЧАЛХТАЙ ХЭДЭН БААГИЙ ШИГЭЭ!!!!

Шүлэг бичихээ больё

No comments: